Studii si analize
În perioada noiembrie 2018 – martie 2019 a fost elaborat un studiu privind politicile publice în domeniul educației timpurii din România și dintr-o serie de state europene. Scopul studiului este de a identifica bune practici în educația timpurie și posibilități de îmbunătățire a cadrului legislativ național din domeniu.
Puteți găsi prezentarea succintă a rezultatelor studiului AICI.
Opinii ale experților în educație timpurie:
„Înainte în creşe era un număr destul de mic de copii pe educaţia timpurie şi nu se făceau foarte multe activităţi, presupunea mai mult supravegherea şi îngrijirea lor. Acum se încearcă cât de cât să-i implice în diferite activităţi, cu anumite reguli, anumite sarcini pe care trebuie să le rezolve.” (S-V Oltenia)
„Familiile defavorizate pun pe planul 2-3 şcoala şi pe primul plan pun a se descurca şi a trăi.” (N-E)
„Tot timpul ni se cer o grămadă de hârtii. Ce educație să faci când completezi hârtii?!” (București)
Dacă doriți să primiți pe e-mail rezultatele studiului privind educația timpurie vă rugăm completați formularul de mai jos:
|